Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ZWROTY :
Masz prawo w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrócić nieużywany towar bez podania przyczyny.
Formularz zwrotu kliknij aby pobrać.
Bardzo prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i dołączenie go do przesyłki ze zwracanym zamówieniem (szczególnie ważne przy zamówieniach opłacanych za pobraniem lub przelewem tradycyjnym).

Adres do zwrotu :
SMOOLI by Magdalena Smólska
ul. Sokólska 54
16-130 Janów
sklep@smooli.pl

Koszt odesłania zwróconego towaru ponosi klient. Nie przyjmujemy paczek nadanych do paczkomatu lub innych punktów odbioru i paczek za pobraniem. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu, forma zwrotu zależy od wybranej metody płatności przy składaniu zamówienia (przy płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym zwrot nastąpi na konto podanym w formularzu zwrotu. Płatność przez przelewy24.pl nastąpi w takiej formie jakiej została dokonana płatność) .

REKLAMACJE:
Bardzo prosimy w pierwszej kolejności o wiadomość e-mail na adres sklep@smooli.pl, z wypełnionym formularzem reklamacji wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu. Po wstępnym rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą w celu podjęcia kolejnych kroków. Zwrot kosztów realizowany jest za pomocą przelewu bankowego na podany w formularzu numer konta, w ciągu 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Koszyk